1403/01/09 19:39


20630   6714
تاریخ انتشار: 1395/03/16 08:11
خبرگزاري صداوسيما
مرد ژله ای صبح امروز به اتهام فساد فی الارض در ملاء عام اعدام شد
اعدام مرد ژله ای در شیرازبامداد امروز در شیراز حکم اعدام مرد ژله‌ای به اتهام افساد فی الارض و آزار و اذیت در ملاءعام اجرا ‌شد.
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، طی 2 سال گذشته چندین بار گزارش شده بود که فردی با ورود به منازل مردم در منطقه‌ کوشک جنوب شیراز، اقدام به پاره کردن لباس زنان در حین خواب کرده و در یک مورد نیز تجاوز به عنف توسط وی تایید شده است.
 
متهم که با شیوه‌ای خاص اقدام به آزار و اذیت طعمه‌هایش کرده و بعد از سرقت فرار می‌کرد، در طول دو سال دستگاه‌های امنیتی و پلیس‌های تخصصی استان فارس را مشغول کرده بود اما هر بار بدون برجا گذشتن هیچ ردی از محل حادثه متواری می‌شد.
 
صالحی دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت: این فرد به اتهام افساد فی الارض و ایجاد ناامنی به طور گسترده در سطح شیراز از طریق ورود به عنف شبانه به منازل، تعداد زیادی از شهروندان و هتک حرمت نوامیس و تجاوز به اعدام محکوم شد.
 
دادستان عمومی و انقلاب شیراز در ادامه افزود: شگرد کاری متهم که به مرد ژله‌ای معروف است به این گونه بود که از 12 شب تا 5.30 بامداد به صورت پنهانی وارد منازل مردم می‌شده و اعمال شوم خود را اجرا می‌کرده است که به گفته وی، 100 مورد ورود به منزل داشته است.
 



Copy Right 2015 Artmis.ORG