1403/01/10 03:31


20606   5406
تاریخ انتشار: 1395/02/17 11:51
زنان، طعمه زوج آلمانی
پلیس آلمان زن و شوهری را بازداشت کرد که زنان را با وعده‌ زوج‌یابی به خانه خود کشانده و پس از شکنجه وحشیانه، به قتل می‌رساندند.
 پلیس آلمان زوجی را بازداشت کرد که زنان را با وعده‌ «دوست‌یابی» و «زوج‌یابی» به خانه خود کشانده و آنقدر شکنجه می‌کردند تا جان دهند.
 
 کشف خانه وحشت در آلمان/ زنان، طئمه زوج آلمانی+ عکس
 
شکنجه و مرگ دو زن در این خانه وحشت تأیید شده و احتمال کشته شدن زن سومی نیز در میان است. پلیس روز سه‌شنبه 3 مه (14 اردیبهشت) نام‌ها و حرف اول نام خانوادگی این زن ‌و شوهر آلمانی را افشا کرد.
 
به ‌گزارش پلیس، «ویلفرد و» ۴۶ ساله و «آنگلیکا ب» ۴۷ ساله ساکن شهر کوچک «هوکستر» در ایالت «نوردراین وست‌فالن» هستند که با انتشار «آگهی دوستیابی» در روزنامه‌های محلی و سایت‌های «زوج‌یابی» زنان را پیدا کرده و به خانه خود می‌کشاندند.
 
پلیس آلمان هفته‌هاست که قتل زنی ۴۱ ساله به نام سوزان را بررسی ‌می‌کند. به گفته مقام‌های پلیس این زن که تحت «شکنجه‌های وحشتناک جسمی» قرار گرفته بود، بر اثر جراحت های متعدد در بیمارستان جان داد. بررسی سرنخ‌های به جامانده در این قتل پلیس را به خانه‌ی این زوج آلمانی در شهر کوچک هوکستر رساند.
 
به گزارش «دویچه وله،» در بررسی‌های بیشتر پلیس در منزل مسکونی زوج آلمانی بقایای جسد زن دیگری را کشف کرد. آنیکا، ۳۳ ساله، زن جوان دیگری است که در خانه این زوج حبس و آن‌قدر شکنجه شد که جان داد. 
«رالف میر،» سربازرس پرونده‌ی این قتل در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه (۳ مه) گفت: «قربانیان بارها و بارها تحت شدیدترین و وحشیانه‌ترین شکنجه‌ها قرار گرفتند. بارها اعضای تن آن‌ها سوزانده شده است، با دستبند به بخاری داغ چسبانده شدند. به بدترین شکل کتک خوردند و به بردگی گرفته شدند.»
 
پلیس اعلام کرد آنگلیکا با جزئیات دقیق به همه‌ی جرم‌ها اعتراف کرده و مدعی شده است که او فقط از شوهر خود پیروی می‌کرد و تصمیم‌گیرنده نبوده است.
 
پلیس آلمان می‌گوید بررسی آن‌ها نشان می‌دهد که شکنجه‌ها بیشر از آن‌که با انگیزه‌های جنسی باشد، با انگیزه‌های اعمال قدرت و وادار کردن قربانی به اطاعت بوده است.
 
مقام های پلیس از کشف این خانه و بازداشت متهمان به‌عنوان یکی از «وحشیانه‌ترین جرایمی» که در سال‌های اخیر در آلمان رخ داده، نام بردند.
 
انتهای پیام/



Copy Right 2015 Artmis.ORG