1403/01/10 17:49


132   8881
تاریخ انتشار: 1394/10/19 15:02
دختري كه برای قذافی آدم‌كشی می‌كرد.
"نسرین منصور الفرقانی"، دختر 19 ساله‌ای است كه برای قذافی آدم‌كشی می‌كرده است.
 نسرین، 19 ساله كه اسیر انقلابیون شده و درحال حاضر در بیمارستان است، می‌گوید 11 نفر از انقلابیون لیبی را كشته است.
این دختر 19 ساله كه یكی از هزاران دختر و زن جوان تحت اختیار و رهبری معمر قذافی، رهبر فراری لیبی بوده است، می‌گوید: خانواده‌ام از رژیم قذافی حمایت نمی‌كردند. من مجبور بودم انقلابیونی را كه زندانی بودند، با شلیك تیر از پا درآوردم؛ چراكه اگر این كار را نمی‌كردم آنها مرا می‌كشتند. من 11 نفر را طی سه روز كشتم و اصلا نمی‌دانستم آنها چه‌كار كرده بودند.
وی گفت: اولین نفر را كه كشتم، یكی دیگر را وارد اتاق كردند. مردی كه وارد شده بود از جسد خونین افتاده بر روی زمین شوكه شد. با این حال به سمت او شلیك كردم و او را نیز كشتم. من 11 انقلابی را با خونسردی كامل از پای درآوردم.
براساس گزارش روزنامه دیلی میل، نسرین 19 ساله هم‌اكنون زندانی انقلابیون لیبی است و به شدت نگران زندگی خود است. وی تعدادی از انقلابیون را كشته و امكان بخشش و عفو برایش وجود ندارد.
وی همچنین گفته كه مورد سوء‌استفاده جنسی اعضای ارشد ارتش قذافی قرار گرفته است.
این دختر جوان افزود: من تا پیش از شروع فعالیت‌های انقلابی آزارم به هیچ‌كس نرسیده بود، عادت كرده بودم كه زندگی عادی و نرمالی داشته باشم.
در همین حال روانشناس بیمارستانی كه نسرین در آن بستری است، گفت: نسرین هم‌ یك قربانی است. برادر این دختر جوان به ما گفت كه خانواده‌اش تلاش كردند تا این دختر را از گارد ویژه حفاظت بیرون بیاورند، اما از جانب سربازان تهدید شدند. تمامی دختران در گارد حفاظت قذافی مورد تجاوز قرار گرفته و سپس آموزش می‌دیدند.
نسرین منصور الفرقانی با سقوط طرابلس به دست انقلابیون زمانی كه می‌خواست فرار كند از طبقه دوم ساختمانی كه در آن انقلابیون را به قتل می‌رساندند، به پایین پرید و دست و پایش شكست.



Copy Right 2015 Artmis.ORG