1403/01/10 06:21


112   12562
تاریخ انتشار: 1394/10/18 10:50
کبوتر عاشق و دل‌شکسته خود شد.
نمایش «ناگهان کفتری» راوی کبوتر عاشق و دل‌شکسته خود شد.
مهدی چاکری کارگردان نمایش «ناگهان کفتری» در گفتگو در خصوص نمایش خود گفت: داستان درباره خانمی است که به شهر مشهد سفر می‌کند و در طی رفت و آمد در حیاط حرم کبوتری عاشق او می‌شود و اتفاقاتی را برای وی رقم می‌زند.
 
وی درباره انگیزه خود از انتخاب این اثر بیان کرد: عجیب و غریب بودن قصه برایم جذابیت زیادی داشت. همچنین از طرفی تا به حال پیش نیامده بود که یک کبوتر عاشق انسانی بشود و همیشه بر عکس این قضیه اتفاق افتاده است.
 
چاکری در راستای سبک و شیوه اجرایی نمایش اظهار داشت: در فضای عروسکی حرف‌هایی را می‌توان به مخاطب انتقال داد که در نمایش غیرعروسکی نمی‌شود از طرفی فانتزی بودن اثر ما را به این شیوه اجرایی سوق داد.
 
وی افزود: نمایش تلفیقی از اجرای عروسک‌ها و بازیگران است و برای بهتر شدن اثر چاره‌ای جز انتخاب این شیوه نداشتیم و بهتریه گزینه بود.
 
چاکری در راستای انتخاب بازیگران اذعان کرد: هیچ نمایشی نیست که به صورت کارگاهی پیش نرود تا به مرحله اجرا برسد، اما با توجه به این شیوه تلفیقی اجرا انتخاب بازیگران برایم حائز اهمیت بود که خوشبختانه در این خصوص تجربه بسیاری داشتند.
 
گفتنی است؛ نمایش «ناگهان کفتری» به کارگردانی: مهدی چاکری از 13 الی 30 دی ماه ساعت 19:30 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.



Copy Right 2015 Artmis.ORG