1403/02/01 15:55


10591   7638
تاریخ انتشار: 1395/01/27 20:45
خبرگزاري ايران داغ
فرمانده یگان اطلاعاتی قرارگاه عملیاتی ابوذر مستقر در "ماهان" از هلاکت یک نفر راهزن و دستگیری یکی از همدستان وی در محور "بم-کرمان" خبر داد.

 سرهنگ "مهدی توسنگ" با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارشی از رانندگان خودروهای عبوری محور بم – کرمان مبنی بر این که قبل از دوراهی "گلباف" سرنشینان دو دستگاه خودرو پژو به سمت خودرو های عبوری تیراندازی و جاده را مسدود کرده اند، ماموران به محل اعلامی اعزام شدند.

 توسنگ ادامه داد: از این رو ماموران با اقدامی ضربتی و شجاعانه خودروهای مذکور را شناسایی کردند و با استفاده از علائم هشدار دهنده و دستور ایست قصد توقیف آن ها را داشتند که یکی از خودروها با حرکات نمایشی مسیر حرکت نیرو ها را مسدود و یکی دیگر از راهزنان به سمت خودروی ماموران تیراندازی کرد که مقابل به مثل ماموران باعث هلاکت یکی از راهزنان شد.

 وی افزود: پس از پاکسازی محل از وجود اشرار یک دستگاه خودرو پژو توقیف و یک قبضه سلاح جنگی کشف و یکی دیگر از راهزن ها دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

 فرمانده یگان اطلاعاتی قرارگاه عملیاتی ابوذر گفت: از شهروندان می خواهیم تا در صورت بروز چنین اتفاقاتی مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.




Copy Right 2015 Artmis.ORG