1403/01/09 13:08


10589   6517
تاریخ انتشار: 1395/01/27 20:35
خبرگزاري ايران داغ
خودکشی دانشجویی از طریق استنشاق " گاز فاضلاب" در داخل آپارتمان در نزدیکی دانشگاه تگزاس منجر به مصدومیت 11 تن دیگر شد.

مردی حدودا 20 ساله بعدازظهر روز چهارشنبه در آپارتمان اش واقع در شهر آستین، مرکز ایالت تگزاس در جنوب امریکا با استنشاق گاز سمی جان خود را از دست داد. در پی خودکشی این دانشجو، به محض گزارش این حادثه صدها نفر از ساکنین ساختمان تخلیه شدند.

 با گزارش این حادثه نیروهای آتش نشان و اورژانس به محل اعزام شدند. آنها قربانی را داخل کمدی که روی آن نوشته ای با این مضمون بوده "خطر، مواظب باشید. گاز سولفید هیدروژن" پیدا کرده اند و تلاش های نیروهای امداد برای احیای قربانی نتیجه ای در برنداشت و وی بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داد.

 به گفته مقامات استنشاق گاز سولفید هیدروژن را می توان با عنوان خودکشی شیمیایی توصیف کرد.

 "مایک بناویدس"  افسر پلیس آستین گفته است: "تیم های آتش نشانی و اورژانس هنگامی که وارد آپارتمان قربانی شدند، وی بر اثر ایست قلبی جان خود را از دست داده بود و تلاش های پرسنل امداد و نجات برای احیای وی بی فایده بوده است."

 همچنین وی اضافه کرد به رغم تخلیه ساکنین یازده نفر از جمله مدیر ساختمان در پی استنشاق این گاز دچار مصدومیت شده اند. 6 نفر بر اثر مسمومیت به بیمارستان انتقال داده شدند و یک مرد و چهار زن نیز در محل حادثه سرپایی مداوا شدند.

 طبق نظر این افسر پلیس هنوز مشخص نیست این فرد در آپارتمان تنها حضور داشته یا خیر، اما طبق شواهد موجود جسد وی تنها داخل آپارتمان کشف شده است. اگرچه علت مرگ این جوان استنشاق گاز سمی گزارش شده، اما کارشناسان متخصص در حال بررسی در مورد چگونگی ورود گاز به آپارتمان توسط این دانشجو هستند.

 سولفید هیدروژن یک ماده خطرناک بی رنگ و بدبویی که با نام «گاز فاضلاب» شناخته می شود و به طور معمول در خودکشی شیمیایی استفاده می شود.




Copy Right 2015 Artmis.ORG