1403/02/04 18:06


10572   7873
تاریخ انتشار: 1395/01/08 09:56
خبرگزاری ایران داغ

انسان با تمام پیشرف‌های علمی و دانستن خود به عنوان باهوش‌ترین مخلوقات، به مسائلی اعتقاد دارد که اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد.

این خرافات‌ها گاها آنقدر با فرهنگ ما عجین شده‌اند که دیگر فکر نمی‌کنیم آن مسائل دروغین هستند. برای مثال وقتی کسی دروغ می‌گوید انگشتان دستش را  روی هم می‌گذارد و یا برای اینکه پس از اینکه از او تعریف شد برایش اتفاق بدی نیافتد به تخته چوبی ضربه می‌زند.

در حالی که برای رفع بلا‌ها کاربردی نیستند. در اینجا بعضی از خرافاتی را می‌خوانیم که بسیار عجیب هستند.

1. ثروتمند شدن: به عقیده روس‌ها اگر پرنده‌ای روی ماشین یا منزل شما خراب‌کاری کند شما آدم پولداری خواهید شد.

عجیب‌ترین خرافات مردم جهان+ تصاویر

2. مرگ با پنکه: کره جنوبی‌ها معتقدند اگر کسی در اتاقی بخوابد که در آن پنکه روشن باشد، آن فرد جانش را از دست می‌دهد. به همین دلیل پنکه‌های کره طوری طراحی شدند که بعد از چند دقیقه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شوند.

عجیب‌ترین خرافات مردم جهان+ تصاویر

3. زامبی فوری: ما در مورد قهوه فوری شنیده‌ایم اما زامبی فوری نه! مردم ترکیه بر این باورند که اگر بعد از تاریکی در شب آدامس بجوید، آن آدامس به گوشت تبدیل می شود و فرد زامبی می‌شود.

عجیب‌ترین خرافات مردم جهان+ تصاویر

4.  احترام به پرندگان: در بریتانیا افراد معتقدند اگر کسی کلاغ زاغی (کلاغ سفید و مشکی) ببیند در صورتی که 2 یا چند تا باشد هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد، اما اگر یک کلاغ زاغی تنها ببیند بدشانسی بزرگی در انتظار فرد است مگر اینکه آن فرد به کلاغ سلام کند.

عجیب‌ترین خرافات مردم جهان+ تصاویر

انتهای پیام




Copy Right 2015 Artmis.ORG