1403/02/01 14:34


10449   7473
تاریخ انتشار: 1394/11/28 22:48
خبرگزاري ايران داغ
دو دوست تبهکار که اقدام به سرقت از شهروندان در بازار تهران می‌کردند، توسط ماموران کلاتتری مولوی شناسایی و دستگیر شدند.

 در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه تعدادی سارق با توجه به شلوغی بازار از مشتریان بازار شوش و بلور فرشان دزدی می‌کنند؛ پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار کلانتری 116 مولوی قرار گرفت.


 
تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه عوامل تجسس کلانتری رد پای راکب و سرنشین جوان یک دستگاه موتورسیکلت که اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند را شناسایی کردند.
 
عوامل کلانتری به صورت نامحسوس در اطراف میدان شوش در کمین متهمان نشستند و طرح دستگیری موبایل قاپ‌ها را و کیف قاپ‌ها به اجرا در‌آوردند.
 
سرانجام راکب و ترک نشین توسط ماموران رویت شدند و در یک اقدام ضربتی  یکی از متهمان دستگیر شد؛ متهم دیگر نیز حین فرار از دست پلیس ، وارد خانه یکی از اهالی شد که ماموران بلافاصله وارد پشت بام اهالی شوش شدند و متهم نیز که خود را در محاصره پلیس دید، تسلیم شد.
 
سرهنگ جلیل موقوفه‌ ای سرکلانتری هفتم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دو متهم در کلانتری به سرقت اموال قیمتی شهروندان در بازار شوش اعتراف کردند و ماموران طی استعلام از پلیس آگاهی و سازمان زندان‌های بین الملل فهمیدند یکی از متهمان در خصوص قاچاق مشروبات الکلی در زندان به سر می‌برده است.
 
انتهای پیام/




Copy Right 2015 Artmis.ORG