1403/02/04 11:56


10381   5896
تاریخ انتشار: 1394/11/20 08:17
بخاطر بیشتر خوابیدن + عکس
پدر 4 فرزند به علت کشتن همسرش به خاطر مسافت طولانی که باید تا محل کارش می‌پیمود و خواب کمی که داشت، دستگیر شد.

استورات اندروز از مشکلات مالی رنج می‌برد و مسافت طولانی تا محل کارش برای او به کابووس تبدیل شده‌بود. از طرفی هم به تازگی پدر پیر همسرش به منزل آن‌ها آمده تا با آن‌ها زندگی کند.

قتل همسر به خاطر خواب بیشتر و مشکلات مالی

آن‌ها در یک خانه بزرگ ویلایی زندگی می‌کردند و با صاحب‌خانه توافق کردند تا آن خانه را بخرند اما به دلیل هزینه‌هایی که صرف درمان پدر خانم اندروز کردند نتوانستند آن خانه را بخرند. در این بین مشکلات دیگری هم پیش آمد.

به گزارش دیلی میل،. شرکتی که آقای اندروز صاحب آن بود ورشکسته شد و او مجبور شد در جای دیگری کار پیدا کند. فاصله خانه تا محل کار جدید او به قدری زیاد بود که او مجبور بود هر روز ساعت 5 صبح خانه را ترک کند و گاهی هم که کارش طول می‌کشید و مجبور می‌شد بیشتر کار کند حدود 12 شب به منزل می‌رسید. 

قبل از این، این زوج که حدود 31 سال با هم زندگی کرده بودند زندگی خوبی داشتند. آقای اندروز از همسرش در خواست کرد تا به علت اینکه بعد مسافت برای او غیر قابل تحمل است و دچار کمبود خواب و خستگی مفرط است به خانه‌ای در نزدیکی محل کار او نقل مکان کنند اما او قبول نمی‌کرد.

از طرفی آن‌ها مجبود بودند خانه را تخلیه کنند. در چنین شرایطی آقای اندروز به شدت تحت فشار بود.

استوارت اندروز 54 ساله در دعوایی همسرش را در خانه‌شان به قتل رساند و روز بعد از آن‌هم او به شدت به خود آسیب رساند و قصد خودکشی داشت اما موفق نشد.

در حال حاضر آقای اندروز در بیمارستان به سر می‌برد و پلیس در انتظار بهبودی اوست تا به اتهام قتل مرتکب شده او را بازجویی کند.

انتهای پیام/




Copy Right 2015 Artmis.ORG