1403/01/10 01:45


10338   8525
تاریخ انتشار: 1394/11/12 16:16
آيا شما باور داريد ؟؟
ادوارد اسنودن « کارمند سابق سیا» مدعی شد « اسامه بن لادن» رهبر القاعده زنده است و در مجمع الجزایر « باهاماس» زندگی می کند.

«ادوارد اسنودن» کارمند سابق سازمان جاسوسی آمریکا که از وی با عنوان افشاگر اسناد ویکی لیکس یاد می شود مدعی شد که «اسامه بن لادن» رهبر القاعده زنده است و ماهانه بیش از ۱۰۰ هزار دلار از آمریکا حقوق می گیرد.
 
وی در ادامه افزود: من نمی توانم بگویم اسامه بن لادن در حال حاضر کجاست اما وی در سال ۲۰۱۳ در مجمع الجزایر «باهاماس» همراه با پنج تن از همسران و بچه هایش زندگی می کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: خبر کشته شدن اسامه بن لادن توسط آمریکا دروغی محض است. اسامه بن لادن در سال ۲۰۱۳ به جزایر «باهاماس» منتقل شد و در آنجا با زن و بچه هایش زندگی می کند. من در این باره شواهد و مستنداتی در دست دارم و درباره آن نیز کتابی خواهم نوشت.
 
لازم به ذکر است ادوارد اسنودن از کارمندان سابق سازمان جاسوسی آمریکا است که پس از افشای اطلاعات سری این سازمان جاسوسی فرار کرد و هم اکنون در روسیه بسر می برد. آمریکا در سال ۲۰۱۱ میلادی با انجام عملیاتی در شهر «ایبت آباد» پاکستان نزدیک اسلام آباد مدعی شد که اسامه بن لادن رهبر القاعده را به هلاکت رسانده و جسد وی را به دریا انداخته است.




Copy Right 2015 Artmis.ORG