1403/01/10 09:08


10280   7578
تاریخ انتشار: 1394/11/04 08:52
ايــــــــران داغ
پلیس متجاوز، به فامیل خود هم رحم نکرد و در حالی که با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کرد به خواهرزاده اش تعرض کرد.

توری استری 46 ساله هنگامی که در حال انجام وظیفه بود به یکی از بستگان نزدیکش تجاوز کرد.

آقای استری پلیس میشیگان به خاطر ارتکاب این جرم ممکن است به حبس ابد محکوم شود. او در حالی به این عمل شنیع دست زد که با همسر و دو فرزندش زندگی می‌کرد.

پلیس متجاوز به خواهرزاده خود هم رحم نکرد + تصاویر

به گزارش دیلی‌میل، این دختر نوجوان تنها به این دلیل با این مامور سابق پلیس هم‌صحبت می‌شد که او یکی از فامیل‌های او بود. اما این صحبت‌های روزمره به همین صحبت‌های معمولی خاتمه نیافت. پس از مدتی این فرد برای دختر یک تلفن همراه تهیه کرد و پس از مدتی حرف زدن او را اغفال کرده به منزل خود فراخواند و در خواست ملاقات حضوری کرد. در این زمان بود که این دختر اغفال این مامور پلیس شد و به منزل او رفت و آقای استری به نیت شوم خود رسید.

 او دخترک را تهدید کرد که چون او پلیس است این موضوع باید به عنوان یک راز پیش او بماند. اما پس از مدتی دختر دچار عذاب وجدان شده و به لحاظ ذهنی دچار مشکلات جدی شد. به همین علت او را به بیمارستان روانی انتقال دادند. در انجا پس از پیگیری بسیار دخترک لب به سخن گشود و ماجرا را برای آن‌ها تعریف کرد که بلافاصله استری دستگیر شد.

در دادگاه، قاضی دستور بررسی گوشی‌های موبایل را داد. اما تمام پیام‌ها از هر دوگوشی پاک شده بودند. با بررسی دقیق‌تر مشخص شد  1900 پیام بین‌شان ردو بدل شده‌است.

این فرد شیطان صفت حتی به خواهرزاده خود رحم نکرد و وقتی فرصت را مناسب دید به خواهرزاده‌اش تجاوز کرد.

گفتنی است،به طور کلی این فرد مرتکب 9 فقره تجاوز شده که احتمال دارد به حبس ابد محکوم شود.

صداوسيما/باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/




Copy Right 2015 Artmis.ORG