1403/01/10 01:27


10226   8959
تاریخ انتشار: 1394/10/28 09:10
رجزخوانی دو جوان پر ادعا در بجنورد سناریوی یک قتل را رقم زد.

 رجزخوانی دو جوان پر ادعا در بجنورد سناریوی یک قتل را رقم زد.
 
پسر 18 ساله و هم‌محلی 20 ساله‌اش مدت‌ها بود با هم اختلاف داشتند و هر بار یکدیگر را می‌دیدند کُری می‌خواندند. اختلافات آنها به قدری بالا گرفته بود که هرکدام به فکر کم کردن روی دیگری بودند.
 
جوان 20 ساله که لحظه‌ای از فکر تحقیر کردن هم‌محلی‌اش بیرون نمی‌آمد، با دوستانش تصمیم گرفتند تا زهر چشمی از رقیب و رفقایش بگیرند.
 
قرار دوئل گروهی تلفنی گذاشته شد. 8 جوان در یکی از میدان‌های شهر جمع شده بودند و در چشم برهم‌زدنی با چاقو، چوب و چماق به جان هم افتادند. صدا به صدا نمی‌رسید که ناگهان فریاد ناله جوان 18 ساله در محله پیچید و او با چاقویی در شکمش نقش بر زمین شد.
 
حاضران که از دیدن پیکر خون‌آلود این جوان ترسیده بودند پا به فرار گذاشتند و وی با کمک مردم به بیمارستان انتقال یافت و با وجود اقدام‌های پزشکی روی تخت جراحی تسلیم مرگ شد.
 
پنج روز پس از این حادثه، هفت جوان دیگر نیز دستگیر شدند و پسر 20 ساله که عامل این درگیری و ضربه مرگبار به شکم مقتول بود به اتهام قتل پای میز محاکمه رفت.
 
این جوان که به قتل اعتراف کرده بود در صحن دادگاه اصرار بر بی‌گناهی کرد اما قضات دادگاه کیفری استان خراسان با توجه به اظهارات شاهدان و اسناد و مدارک پرونده و گزارش پزشکی قانونی وی را مجرم شناختند و با توجه به اصرار خانواده قربانی جنایت، این جوان رجزخوان به قصاص نفس محکوم شد.
انتهای پیام/



Copy Right 2015 Artmis.ORG