آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


61   15202
تاریخ انتشار: 1394/10/12 13:46
سارا نتانياهو

خبرگزاري ايران داغ www.irandagh.com

پلیس رژیم صهیونیستی قرار است امروز چهارشنبه از همسر نخست وزیر این رژیم بازجویی کند.
سارا نتانیاهو امروز بازجویی می‌شود
 
 سارا نتانیاهو، همسر نخست وزیررژیم صهیونیستی، به اتهام صرف هزینه‌های غیرعادی در اقامت‌گاه‌های رسمی و خصوصی نخست وزیری بازجویی خواهد شد.
 
قرار است پلیس رژیم صهیونستی ساعت چهار عصر پنج‌شنبه درباره اتهام‌های مطرح شده از سارا نتانیاهو در اداره پلیس بازجویی کند.
 
این در حالی است که وکیل خانواده نتانیاهو از پلیس رژیم صهیونیستی خواست پرونده تحقیقات درباره اتهام‌های سارا نتانیاهو را مختومه اعلام کند.
 
وی باید به پرسش‌های پلیس درباره اتهام تخلفات مالی مربوط به هزینه‌های اماکن اقامتی نخست وزیر اسرائیل پاسخ دهد.
 
هفته گذشته یهودا وین‌اشتین، دادستان کل اسرائیل، درخواست وکیل نتانیاهو برای دیدار با او پیش از صدور حکم بازجویی را رد کرد.
 
وین‌اشتین ماه ژوئیه دستور تحقیقات در نحوه مدیریت مالی اقامتگاه نخست وزیر اسرائیل را صادر کرده بود.
 
طرح تحقیقات از نتانیاهو و همسرش نخستین بار در ماه فوریه پس از گزارش دیوان بازرسی اسرائیل درباره هزینه‌های اماکن اقامتی نخست وزیر اسرائیل مطرح شد.  
 
یکی از اتهام‌ها علیه سارا نتانیاهو مربوط به استخدام آوی فهیمه، مهندس برق و عضو کمیته مرکزی حزب لیکود برای بازسازی و بهبود سیستم‌ برق اقامتگاه نخست وزیر اسرائیل است.
 
دیوان بازرسی اسرائیل گزارش داد همسر نتانیاهو با هزینه عمومی حقوق آوی فهمیه را پرداخت در حالی هیچ نیازی به این خدمات نبود و هیچ سندی هم برای اثبات انجام این خدمات وجود ندارد.
 
دیوان بازرسی رژیم صهیونستی متوجه شد که در چندین ماه از سال 2010، آوی فهیمه هیچ رسیدی بابت کار خود صادر نکرد و متهم است که بیشتر از آن چیزی که در برآوردهای اولیه محسابه شده بود پول دریافت کرد.
 
بر اساس این گزارش، سارا نتانیاهو متهم است که میا سال‌های 2009 تا 2013 هزاران شِکِلِ(واحد پول رژیم صهیونیستی) بابت بازگرداندن بتری‌های خالی اقامتگاه نخست وزیر پول گرفت.   
 
 
انتهای پیام/




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*