آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


56   16240
تاریخ انتشار: 1394/10/11 15:37
يكي از آنها به قتل رسيد، دومين نفر در كماست و نفر سوم ...
 
۳ جوان که از شمال کشور برای خرید خودرو به پایتخت آمده بودند به سرنوشتی مرموز دچار شدند.

 يكي از آنها به قتل رسيد، دومين نفر در كماست و نفر سوم به اتهام دست داشتن در اين جنايت در بازداشت به‌سر مي‌برد.

اين حادثه ساعت 8 شب چهارشنبه در خانه‌اي ويلايي در تجريش اتفاق افتاد. جواني سراسيمه با اورژانس و پليس تماس گرفت و گفت كه 2‌دوستش توسط چند مرد افغان به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌‌اند.

وقتي امدادگران به محل حادثه رسيدند با پيكر خونين 2مرد جوان مواجه شدند. آنها طناب‌پيچ شده و به‌دليل ضرباتي كه با چاقو و چوب به آنها وارد شده بود دچار شكستگي و خونريزي شده بودند.2مرد مجروح به بيمارستان منتقل شدند اما يكي از آنها جان باخت و دومين نفر به كما رفت. وقتي خبر به بازپرس جنايي و پليس رسيد، تحقيق از دوست اين دو نفر شروع شد.

مرد جوان گفت: من و دوستانم از نوشهر براي خريد خودرو به تهران آمديم. ما به‌صورت تلفني فردي را كه مي‌خواست خودرواش را بفروشد پيدا كرده بوديم و 15ميليون تومان هم پول نقد همراه داشتيم. وقتي به خانه ويلايي رسيديم مردي افغان با دوستانم سرگرم صحبت شد. من هم براي خريدن شام به ميدان تجريش رفتم اما وقتي برگشتم مرد افغان را ديدم كه همراه 5 هموطن ديگرش از درِ پشتي خانه فرار كردند.

دوان دوان خودم را به اتاق رساندم و ديدم دوستانم طناب‌پيچ شده گوشه اتاق افتاده‌اند. ماجرايي كه اين مردجوان براي مأموران بازگو كرد كمي عجيب به‌نظر مي‌رسيد و كارآگاهان درباره صحت حرف‌هاي او ترديد داشتند. به همين دليل وي به دستور احمد بستان‌زاده، بازپرس دادسراي امور جنايي تهران بازداشت شد تا درباره گفته‌هايش تحقيق شود. در همين حال 6مرد افغاني كه شاهد اين جنايت از آنها سخن گفته بود نيز متواري هستند و پليس نتوانسته ردي از آنها پيدا كند. براساس اين گزارش، هم‌اكنون كارآگاهان جنايي به‌دنبال كشف راز جنايت در خانه ويلايي تجريش هستند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*