آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


40663   1836
تاریخ انتشار: 1400/09/28 21:00
شهرستان بهمئی
یادواره شهید والا مقام محمد چروکی از شهدای شهرستان بهمئی در دبیرستان دخترانه هاجر لیکک برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری ایران داغ ؛ امام جمعه شهر لیکک در مراسم یادواره شهید والا مقام محمد چروکی از شهدای شهرستان بهمئی که در دبیرستان دخترانه هاجر شهر لیکک برگزار شد ،با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران زمین گفت:اقتدار و امنیت کشور ما ، امروز مرهون فداکاری و ایثارگری شهدا است و ما باید از رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدای الگو برداری کنیم.

            

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با بیان اینکه ، ما بیش از هر زمان دیگر در مقابله با هجمه‌های دشمنان و استکبار جهانی نیازمند توجه به پیام شهدا هستیم تا بتوانیم توطئه‌های آنها  را خنثی و زمینه اعتلای نظام اسلامی را فراهم کنیم  افزود : نسل امروزی باید با ترویج معنویات و زنده نگه داشتن یاد ارزشمند شهدای کشورمان سیره و سلوک شهدا را ادامه دهند افزود: دانش آموزان این مدرسه ، نسل جوان و افراد مختلف باید با تاثیر پذیری از شهدا ، در مسیر تعالی پیشگام شوند و توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نظر بگیرند.

وی همچنین از برگزار کنندگان این مراسم که در زمینه گرامیداشت شهدای شهرستان تلاش می کنند تقدیر و تشکرکرد.

         

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در این مراسم با تقدیر از حضور دانش آموزان دختر در این یادواره ، ضمن زنده ‌نگهداشتن یاد شهدای شهرستان بهمئی گفت: به منظور گرامیداشت شهدای والامقام شهرستان بهمئی یادواره ها و برنامه های متنوعی در طول سال اجرا خواهد شد.

غلامعلی مویدی اجرای ویژه برنامه های مختلف فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگر برنامه های آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برشمرد.

اجرای سرود و روایت گری دفاع مقدس ، اهداء لوح به خانواده شهید ، روایت دانش آموزی ، بیان مقالات توسط دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

گفتنی است شهرستان بهمئی126 شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

 

 





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*