آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


131   8546
تاریخ انتشار: 1394/10/19 14:45
مرد جنایتکار برای اینکه فرزندانش هنگام آتش سوزی فرار نکنند یکی از کودکان را میان پای خود قرار داده و دست کودک دیگر را محکم نگه داشته است.
دو کودک جزو دانش آموزان ممتاز بودند.

پدر معتاد پس از آتش زدن دو دختر خردسالش خود را به آتش کشید.

مهر: سرگرد حجت الله مرادی رئیس کلانتری 161 ابوذر جزئیات قتل دو کودک توسط پدرشان را تشریح کرد.

  وقوع یک مورد آتش سوزی  به ماموران پلیس اطلاع داده شد. پس از حضور ماموران در صحنه آتش سوزی و اطفای حریق ماموران کلانتری در یکی از اتاقها با سه جسد سوخته رو برو شدند. پس از بررسی های بیشتر مشخص شد یکی از اجساد مرد و دو جسد دیگر دو دوختر بچه بودند.

در ادامه با تحقیقات تخصصی هویت احمد صاحبخانه و تینا 9 ساله و مبینا 8 ساله شناسایی شد. بااعلام نظر کارشناسان آتش نشانی مبنی بر حریق عمدی تحقیقات وارد فاز جدیدی شد.

ماموران با بررسی سابقه زندگی احمد متوجه شدند او هشت ماه قبل در جریان درگیری با همسرش او را به شدت مجروح کرده و سپس اقدام به خود زنی کرده است. اما احمد با ابراز پشیمانی و دادن تعهد قول داده بود دیگر همسر و فرزندانش را مورد آزار و اذیت قرار ندهد.

ماموران کلانتری با مراجعه به همسایه ها و پرس و جو متوجه شدند هرگاه همسر مرد معتاد سرکار بوده است او با فحاشی کودکان را مورد ضرب و شتم قرار می داده است. یکی از همسایه ها در این باره گفت: صبح بار دیگر احمد کودکانش را به باد کتک و فحاشی گرفته بود. ابتدا اعتنایی به موضوع نکردیم اما پس از مدتی متوجه دود و آتش سوزی شدیم.

ماموران در ادامه با برسی اجساد متوجه شدند مرد جنایتکار برای اینکه فرزندانش هنگام آتش سوزی فرار نکنند یکی از کودکان را میان پای خود قرار داده و دست کودک دیگر را محکم نگه داشته است. همچنین دو کودک جزو دانش آموزان ممتاز بودند.

سرگرد مرادی در پایان گفت: با حضور شاهنگیان بازپرس ویژه قتل اجساد به پزشکی قانونی منتقل و پرنده نیز برای بررسی بیشتر با دایره ویژه قتل پلیس آگاهی ارسال شد.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*