آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


125   1720
تاریخ انتشار: 1394/10/19 10:39
گروه تروریستی داعش یک دختر 21 ساله سوری را به دلیل آنچه رعایت نکردن حجاب خوانده است، اعدام کرد.
به نقل از اکسپرس، یکی از زنان داعشی یک دختر 21 ساله سوری به نام "رقیه حسن" را به دلیل رعایت نکردن حجاب تا حد مرگ شکنجه داد و او را کُشت. جسد این دختر به خانواده وی تحویل داده شد. یکی از اعضای خانواده وی گفت: "رقیه به شدت شکنجه شده است. جسم بی جان وی پر از زخم بود."
 
رقیه حسن، یک خبرنگار بود. گروه تروریستی داعش از اکتبر سال گذشته میلادی (17 مهر 94) تاکنون 5 خبرنگار را به شیوه های مختلف به قتل رسانده است. 
 
"ابو محمد،" مؤسس گروه "شهروند خبرنگار" اعلام کرد: رقیه حسن پیش از مرگش گفته بود گروه تروریستی داعش چندین بار وی را به مرگ تهدید کرده است. به گفته وی، اگر عناصر آن وی را بازداشت کنند مشکلی ندارد. مردن بهتر از زندگی تحقیرآمیز با این گروه تروریستی است.
 
بر اساس قوانین گروه تروریستی داعش، زنان باید چادر سیاه سر کنند و اجازه ندارند بدون حضور یک مرد از خانه خارج شوند. گروه تروریستی داعش جنایات بی رحمانه ای علیه زنان انجام می دهد و آنها را به بهانه های واهی اعدام می کند. این گروه تروریستی بارها زنان ایزدی را ربوده و از آنها به عنوان برده جنسی استفاده کرده است. تاکنون حدود 7000 زن و کودک بدست این گروه تروریستی ربوده شده اند.
 
"رقیه حسن"
 
 تصاوير پوشش زنان در گروه تروریستی داعش
 
داعش یک دختر را به دلیل رعایت نکردن حجاب اعدام کرد+ تصاویرداعش یک دختر را به دلیل رعایت نکردن حجاب اعدام کرد+ تصاویر




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*