آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10603   8144
تاریخ انتشار: 1395/02/07 15:11
خبرگزاري ايران داغ
معاون شورای عالی آموزش و پرورش از اجرای رسمی طرح رتبه بندی در سال 96 و با توجه به دو نظام سنجش صلاحیت و طرح رتبه بندی خبر داد.

احمد عابدینی معاون شورای عالی ‌آموزش و پرورش در خصوص جزئیات رتبه بندی معلمان گفت: طبق روال گذشته افرادی که سابقه کاری کمتر از 6 سال دارند مشمول این طرح نمی‌شوند. و چنانچه فردی امسال سابقه کاری 6 سال به بالا داشته باشد به طور قطع جزء این طرح قرار می‌گیرد. 
 
وی عنوان کرد: کسانی که به دلیل فعالیت‌ها و تجربه از یک درجه به درجه بالاتری ارتقا‌ء می‌یابند مشمول طرح شده اما باید امتیاز آنها بر اساس شاخص‌های تعریف شده طرح ارزیابی شود و چنانچه شرایط ارتقای درجه را داشته باشند طرح رتبه بندی برای آنها اعمال شود. 
 
عابدینی با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه بندی در سال 94- 95 به صورت مرحله گذر تعریف شده بود اظهار داشت: این طرح در سال 96 با تغییراتی همراه بوده و از این سال به طور رسمی انجام می‌شود. 
 
وی افزود: در سال 94-95 با حداقل تخصیص اعتبارات طرح رتبه بندی انجام شد. اما در سال 96 در اجرای این طرح دو نظام اصلی مورد توجه است که شامل سنجش صلاحیت و رتبه بندی و بدون این دو طرح رتبه بندی دقیق انجام نمی‌شود. 
 
معاون شورای عالی ‌آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آموزش و پرورش کار مطالعاتی برای این طرح را انجام داده گفت: بعد از تسلط بر تمامی جوانب طرح به طور قطعی از سال 96 اجرا می‌شود. 
 
وی همچنین در خصوص اینکه چه افرادی مشمول این طرح می‌شوند بیان کرد: طرح رتبه بندی فقط شامل حال کارکنان آموزشی و معلمان می‌شود البته چنانچه فردی با سمت آموزشی استخدام شده باشد و اکنون در قسمت دیگری مامور باشد نیز مشمول طرح رتبه بندی می‌شود اما سرایداران و سایر کارکنان آموزش و پرورش به هیچ عنوان مشمول این طرح نیستند. 
 
انتهای پیام/




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*