آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10595   7027
تاریخ انتشار: 1395/02/06 14:31
خبرگزاري ايران داغ
گروه تروریستی داعش برای هدایت عروس های داعشی فراری، وادار شد یک مرکز مشاوره ازدواج راه اندازی کند.
به نقل از میرور، عناصر گروه تروریستی داعش وادار شدند یک مرکز مشاوره ازدواج راه اندازی کنند تا عروس های ناراضی داعشی را در سوریه هدایت کنند.
 
هزاران نفر از غربی ها، از جمله زنان انگلیسی خانه های راحت خود را ترک کرده اند تا با یک داعشی ازدواج کنند؛ اما روزنامه "نیو دی" گزارش داد: نارضایتی و ترس تعداد زیادی از این عروس های داعشی به دلیل تهدیدهایی از جمله حملات هوایی، کمبود مواد غذایی و آب و برق افزایش یافته است. به همین دلیل عناصر این گروه تروریستی در تلاش برای آرام کردن زوج ها و جلوگیری از فرار زنان، نخستین مرکز مشاوره ازدواج را در رقه سوریه راه اندازی کردند. 
 
عناصر گروه تروریستی داعش حتی تصاویری از این مرکز را منتشر کردند تا به زنان انگلیسی ثابت کنند داعش یک جامعه با عملکرد مناسب است.
 
تصویر زیر یک زن را در مرکز مشاوره ازدواج نشان می دهد که در مقابل یک داعشی نشسته است. روی میز نیز یک جعبه دستمال کاغذی دیده می شود تا در صورت نیاز زنان از آن استفاده کنند.
 
 
حقیقت این است که حملات هوایی ضدداعش و قوانین سخت این گروه تروریستی در سوریه و عراق، همه را به ستوه آورده است. یکی از زنان در موصل در مصاحبه با وبسایت "چشمانت را باز کن" گفت: قبل از این، برق داشتیم و می توانستیم پخت و پز کنیم. نیازهای اصلی ما برآورده می شد. حالا انگار به دوران باستان برگشته ایم.
 
انتهای پیام/




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*