آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10594   5162
تاریخ انتشار: 1395/02/06 14:25
متهم قصد فرار به کانادا را داشت
اختلافات دو زن منجر به اسید پاشی در خیابان برزیل شد و هم اکنون مجروج حادثه در بیمارستان بستری است.
 
در ساعت 15:00 ،‌ روز گذشته وقوع یک فقره اسیدپاشی در خیابان برزیل شرقی به کلانتری 145 ونک اعلام شد . با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که اسیدپاشی مابین دو خانم صورت گرفته است که نسبت خویشاوندی با یکدیگر دارند . 
 
در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که اسیدپاشی توسط خانمی 42 ساله انجام شده که طی آن اقدام به پاشیدن اسید بر روی خاله 63 ساله خود نموده است . 
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : تحقیقات در خصوص این پرونده در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم در روز جاری جهت انجام تحقیقات از سوی مقام محترم قضایی و صدور قرار بازداشت به دادسرای جنایی تهران اعزام شده است . 
 
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، در خصوص انگیزه متهم به کارآگاهان گفت : متهم در تحقیقات اولیه صرفا به ارتکاب اسیدپاشی اعتراف و تا لحظه اعزام به دادسرای جنایی ، در خصوص انگیزه اسیدپاشی سکوت اختیار کرده بود و تنها اظهار داشته است که مهم پاشیدن اسید بوده که من آنرا قبول دارم . 
 
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر افزود : در بررسی میدان بعمل آمده از محل ارتکاب جنایت و با کشف بلیط هواپیما و روادید کشور کانادا مشخص شد که متهم قصد مسافرت به کشور کانادا را داشته که پیش از آن اقدام به اسیدپاشی بر روی خاله ی خود نموده است . 
 
انتهای پیام/




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*