آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10565   7045
تاریخ انتشار: 1395/01/06 17:54
صداوسيما /باشگاه خبرنگاران
شاید برای شما هم جالب باشد دانستن اینکه گزارشگری که یک بازی را گزارش می کند، خودش طرفدار چه تیمی است؟
گزارشگران استقلالی و پرسپولیسی کدامند؟مجریان تلویزیونی و گزارشگران طرفدار چه تیمی هستند؟ در این گزارش قصد داریم به این پرسش پاسخ دهیم:
 
عادل پرسپولیسی
عادل فردوسی پور مجری برنامه 90 و گزارشگر بازی های داخلی و خارجی که الگوی بسیاری از گزارشگران و مجریان محسوب می شود یک پرسپولیسی دو آتیشه است، وی تیکه کلام هم دارد و سعی می کند با استفاده از تیکه های خود بازی را گرم کند.
 
یوسفی استقلالی است
پیمان یوسفی یکی از مجریان محبوب تلویزیون، طرفدار استقلال است، وی بیشتر شناختش روی سرخابی ها است، جالب است چند سال پیش یوسفی در حین گزارش بازی نفت و استقلال بازیکن نفت را نمی‌شناخت.
 
خیابانی مردی از جنس استقلال
جواد خیابانی را کمتر کسی نمی داند که یک استقلالی دو آتیشه است و نمی‌توان این موضوع را منکر شد هرچند وی اصرار دارد بگوید طرفدار تراکتورسازی هستم و این را در برنامه زنده هم اعلام کرد.
 
خیابانی در گزارش‌هایی که تاکنون انجام داده کم سوتی نداده است و بارها پیش آمده است که اشک بینندگان را در آورد و هیجان خاصی به بازی بدهد.
 
مجری ورزش و مردم پرسپولیسی است
بهرام شفیع، مجری قدیمی برنامه ورزش و مردم یک پرسپولیسی است وی در جام جهانی دو تیم آمریکا و کلمبیا به مصاف هم رفته بودند و شفیع به بازیکن آمریکا آلکسی لالاس حساس شده بود و گیر می داد.
 
جاودانی مشهدی استقلالی است
ضا جاودانی اهل مشهد و از طرفداران ابومسلم است؛ جاودانی با اجرای مسابقه قوی ترین مردان به شهرت رسید، وی طرفدار استقلال است.
 
مزدک دوست عادل، استقلالی است
مزدک میرزایی متولد 26 شهریور 1349 و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع است، وی در سال 1384 موفق شد جایزه بهترین گزارشگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را دریافت کند. مزدک از روش فردوسی پور پیروی می کند و این دو دوست خوبی هستند اما برعکس عادل یک استقلالی است.
 
انتهای پیام/




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*