آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10510   7203
تاریخ انتشار: 1394/12/15 14:07
خبرگزاري ايران داغ
فردی كه در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی یكی از نزدیك ترین اقوام خود كرده و باعث هتك حیثیت و آبروریزی وی شده بود توسط پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

 سرهنگ " غلامرضا شهریاری " رییس مركز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت:در پی شكایت خانمی جوان به پلیس فتا مبنی بر اینكه فیلم ها و تصاویر شخصی و خانوادگی او در یكی از شبكه های اجتماعی مجازی منتشر شده، بررسی موضوع در دستور كار كارشناسان این پلیس قرار گرفت.
 
وی افزود: با شكایت این خانم بلافاصله پرونده تشكیل و كارشناسان با انجام اقدامات تخصصی در فضای مجازی عامل اصلی این عمل مجرمانه را  شناسایی و دستگیر كردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: متهم كه او نیز خانمی جوان از اقوام نزدیك شاكی بود در مواجه با مدارك و مستندات پلیس فتا صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را انتقام جویی و هتك حیثیت شاكی به علت اختلافات خانوادگی عنوان كرد.

شهریاری در زمینه انتشار تصاویر خصوصی افراد در فضای مجازی هشدار داد و  عنوان كرد : این جرم از جمله جرایمی است كه قانون گذار برای آن مجازات ویژه ای را در نظر گرفته است.

وی بیان داشت: به شهروندان به خصوص خانم های جوان كه بیشترین قربانیان هتك حیثیت در فضای مجازی هستند توصیه می كنیم  مراقب اطلاعات شخصی و محرمانه خود باشند و به هیچ عنوان فیلم و تصاویر خصوصی خود را در اختیار دیگران  حتی  نزدیكترین اقوام خود قرار ندهند  و اجازه فیلم برداری و عكس برداری از میهمانی ها و مجالس خصوصی خود را نیز به دیگران ندهند.


انتهای پیام





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*