آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10480   7814
تاریخ انتشار: 1394/12/03 19:27
خبرگزاري ايران داغ
فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از دستگیری زن پلیس نما، که اقدام به سوءاستفاده از لباس پلیس می‌کرد، خبر داد.
 

 سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران بازرسی پلیس شهرستان كرمان با انجام اقدامات فنی از تردد خانمی با لباس نظامی در سطح شهر كرمان باخبر شدند.

وی افزود: از این رو تعقیب و مراقبت زن پلیس نما در دستور كار قرار گرفت تا اینکه ماموران وی را در منزل مسكونی اش دستگیر كردند و به ستاد فرماندهی شهرستان كرمان انتقال دادند.



روانبخش با بیان این مسئله كه متهم دارای تحصیلات عالیه است، اضافه كرد: این خانم 26 ساله كه دو فرزند دارد برای فریب خانواده و سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی پلیس با تهیه البسه و علائم نظامی دست به این اقدام زده است.

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان ضمن اعلام این كه شوهر متهم كه اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد نیز از پلیس نبودن وی آگاه نیست، گفت: زن پلیس نما حتی در اجاره منزل نیز خود را پلیس معرفی كرده و از این راه قصد جلب اعتماد صاحب خانه را داشته است.

وی افزود: بنا بر اظهارات یكی از شاكیان پرونده، وی پس از دریافت مبلغ 160 میلیون ریال به عنوان قرض، شاكی را تهدید كرده است كه اگر پیگیر پس گرفتن قرض خود باشد با توجه به نفوذش او را دچار مشكل می كند.

سرهنگ روانبخش در ادامه اظهار داشت: متهم در مراجعه به بانك، ملاقات با یكی از بستگان زندانی خود و دیگر اماكن نیز از این لباس سوءاستفاده كرده است.

وی از كشف یك بی سیم تقلبی از كیف دستی متهم خبر داد و افزود: در بازجویی از زن پلیس نما به علاقه وافر او به شغل پلیسی پی بردیم اما متاسفانه او راه درستی را در پیش نگرفته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان سوءاستفاده از البسه نظامی را یك جرم خواند و گفت: از شهروندان به خصوص كسبه و بازاریان تقاضا داریم به هر فردی اعتماد نكنند و در مواجهه با افراد مشكوك، پلیس را در جریان موضوع قرار دهند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*