آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10447   5402
تاریخ انتشار: 1394/11/28 22:38
خبرگزاري ايران داغ
گاهی اوقات روح و سن افراد با جسم آن‌ها همخوانی ندراد و گویی آن‌‌ها در کالبدی اشتباه جای گرفته‌اند و این موارد نیز می‌تواند از عجایب خلقت انسان‌ها باشد.
همین حالا، روی این کره خاکی آدم هایی زندگی می کنند که به برخی از نادرترین و عجیب ترین بیماری ها ابتلا پیدا کرده اند و عاجز و درمانده به دنبال درمانی برای آنها می گردند.
 
متاسفانه بیماری های نادری زندگی روزمره گروه اندکی از جمعیت زمین را تحت تاثیر قرار می دهند. البته برخی روش های درمانی برای آنها ابداع شده اما در اغلب موارد، این بیماری ها هیچگونه درمانی ندارند و فرد مبتلا ناچار است که تا لحظه مرگ با آنها دست و پنجه نرم کند.
 
کودکی 4 ساله در کالبد یک پیرمرد
این کودک 4 ساله به علت ابتلا به اختلال پیری زودرس شبیه یک پیرمرد شده است و 8 برابر بیشتر از یک فرد عادی افزایش سن داشته است. اگرچه او پیر به نظر می‌آید اما رفتار و گفتارش کاملا بچگانه است. متاسفانه تحقیقات حاکی از آن است که این کودک ممکن است قبل از اینکه به سن نوجوانی برسد بر اثر حمله قلبی جان خود را از دست بدهد.
 
ددددد
 
دختری 19 ساله در کالبد کودکی 2ساله
این دختر 19 ساله هندی به علت عدم رشد جسمی کافی از نظر ظاهری شبیه به یک دختر 2 ساله است. بعد از سن دو سالگی از نظر فیزیکی دیگر این دختر رشد نکرد و به همین دلیل به سختی می‌تواند کارهای خود را انجام دهد. اما او علاقه شدیدی به نقاشی دارد و امیدوار است بتواند روزی نقاشی مشهور شود.
 
ددددد
 
نوجوان بدون هورمون که جسمش در 10 سالگی مانده است
این دختر جوان به اختلالی نادر دچار است و بدون هورمون به دنیا آمده است. به همین دلیل با اینکه او 17 ساله است شبیه یک دختر 10 ساله است و هنوز بلوغ نشده است. بر خلاف هم سن و سال‌هایش او همچنان به عروسک‌بازی مشغول است.
 
ددددد
 
مردی 14 ساله که در اصل 42 سالش است
این مرد 42 ساله که در 14 سالگی مانده است درمان‌های هورمونی را رد می‌کند و ترجیح می‌دهد به همین شکل بماند. این مرد نیز از اختلال تولد بدون هورمون رنج می‌برد اما از شرایط فعلیش راضی است و آن را نوعی مزیت می‌داند. او در بسیاری از فیلم ها نقش نوجوان را بازی می کند و حتی کتابی با عنوان «از ناامیدی تا هالیوود» را منتشر کرده است. او دوست ندارد تا درمان شود زیرا امکان می‌دهد از شغلش که بازیگری است برکنار شود.
 
ددددد
 
زنی که فکر می‌کند گربه است
این دختر نوروژی فکر می‌کند انسان نیست و گونه‌ای از حیوانات است. او مدعی است که گربه‌ای مونث است که کالبدش شبیه دختر است. از سن 16 سالگی او به این نتیجه رسید و لباس گربه پوشید و 4دست و پا راه رفت.او حتی از سگ‌ها می‌ترسد و از آن‌ها فرار می‌کند اما تا به حال نتوانسته است موش بخورد.
 
ددددد
 
 
 
انتهای پیام/




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*