آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10431   5137
تاریخ انتشار: 1394/11/26 22:08
دلخراش‌ترین مجازات داعش/
داعش در جدیدترین اقدام تروریستی خود، چهار زن را به جرم زنا سنگسار کرد.
 به نقل از دیلی میل، چهار زن در موصل که به دست تروریست‌های داعش مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودند، به جرم زنا به سنگسار محکوم شدند. این زنان علارغم اینکه به دست تروریست‌‌های داعش مورد تجاوز قرار گرفته بودند، به دست این گروه دستگیر و در دادگاه این گروه تروریستی به سنگسار محکوم شدند. 
 
بر همین اساس، این چهار زن در یورش تروریست‌های داعش به موصل، به دست اعضای این گروه مورد تجاوز قرار گرفتند. دادگاه داعش بدون محاکمه متجاوزان مرد، این چهار زن را به سنگسار در ملأ عام محکوم کرد. براساس گفته منابع محلی، این چهار زن در مقابل جمعیت انبوهی سنگسار و کشته شدند. 
 
عبدالله المولا، خبرنگار رسمی سوریه (آرا) در این باره گفت: این چهار زن به صورت دائم پیش از برگزاری دادگاه داعش، از سوی اعضای این گروه تروریستی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بودند. این چهار زن در روز چهارشنبه به دست داعش دستگیر شدند. با این وجود، داعش مدعی شد این زنان را در حین رابطه نامشروع جنسی دستگیر کرده است. 
 
سنگسار یکی از روش‌های است که داعش در سرزمین‌های تحت کنترل خود برای مجازات مردم استفاده می‌کند. پیش‌تر طالبان نیز در افغانستان، قانون سنگسار را اجرا می‌کرد.
 
 
دلخراش‌ترین مجازات داعش/ سنگسار چهار زن در ملأ عام + تصاویر
 
 
 
دلخراش‌ترین مجازات داعش/ سنگسار چهار زن در ملأ عام + تصاویر
 
انتهای پیام/




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*