آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10425   11400
تاریخ انتشار: 1394/11/25 23:25
تعارف نداریم، دنیای بی وفایی است
خیلی از خانم ها تصور می کنند که تنها عاملی که مردها را به زندگی با آنها پایبند می کند، زیبایی ظاهریشان است.
 

تعارف نداریم، دنیای بی وفایی است و هزاران رنگ و لعاب مختلف در کمین همسرانمان! تا دیروز اگر خبر جدایی و بی وفایی و خیانت و … را می شنیدیم، تعجب می کردیم و می گفتیم چرا؟
 
اما امروزه برایمان عادی شده، حتی شاید هم به طرف مقابل حق دهیم که خوب همسرش را دوست نداشته و از نظر روحی ارضایش نمی کرده و …

 
متاسفانه خیلی از خانم ها تصور می کنند که تنها عاملی که مردها را به زندگی با آنها پایبند می کند، زیبایی ظاهریشان است، به همین علت، هر روز وقت خود را در آرایشگاه ها و مراکز زیبایی صرف زیباتر شدنشان می کنند، از انواع و اقسام عمل های جراحی گرفته تا رنگ کردن مژه ها و کاشت نگین چشم! خیلی از آنها هم هستند که سلامت خودشان را به خطر می اندازند، توجه شان از خانواده و فرزندان و همسرشان دور می شود، و کسی که به بهانه نگه داشتنش، این همه خطر را تحمل کردند،از او دورتر و دورتر می شود.
 
شاید در اطرافتان زیاد شنیده باشید که همسر دوم و یا کسی که مرد خانه، به خاطر او از همه چیز و همه کس برید، اصلا زیبا نیست و بلکه خیلی هم زشت است! اما برای کسی که آشیانه اش را از دست داده دیگر چه فرقی می کند که چه کسی زیباتر است؟
 
یادم می آید زن و شوهر مسنی در همسایگیمان زندگی می کردند، آنها هر روز بعد از ظهر نزدیک غروب، عصا زنان از خانه شان به سمت پارک محل حرکت می کردند و بعد، سر اذان مغرب، به مسجد می رفتند، همیشه وقتی آنها را درپارک می دیدم، دوست داشتم که من و همسرم هم در آینده مثل آنها شویم، یک عشق پنجاه، شصت ساله قشنگ!
 
وقتی مرد احساس کند که زیبایی همسرش انحصارا متعلق به اوست و خانمش زحمت خود آرایی را نه به خاطر عروسی ها و مهمانی های زنانه، نه به خاطر مردهای کوچه و خیابان و فقط برای همسرش می کشد، احساس غرور و مردانگی می کند و این همان احساسی است که اگر مردها در رابطه با کسی داشته باشند،آن شخص را برای خود نگه می دارند.
 
 
چگونه همسرتان را برای خودتان نگه دارید؟
زیبایی انحصاری ، یکی از کلیدهای این سوال است، خانم مارابل مورگان در کتاب زن کامل به نکته جالبی اشاره می کند که سالهاست دین مبین اسلام به انجام این کار توسط خانم ها اصرار دارد، او در این کتاب یکی از رازهایی را برملا می کند که هر زنی می تواند همسرش را تا آخر عمر عاشق و شیفته خود قرار دهد و آن کار این است که اگر شما حتی از زیبایی معمولی هم برخوردار باشید، اما برای همسرتان و فقط و فقط برای همسرتان خود را بیارایید، او را تحت تاثیر قرار می دهید.
 
خیلی از خانم ها لباس های گران و زیبایشان را در کمد نگهداری می کنند و تا به مهمانی دعوت نشوند، از آن استفاده نمی کنند،شاید آن لباس زیبا که هیکل خانم را فوق العاده نشان می دهد و زیباییش را دو چندان می کند، تا سالها درون کمد باقی بماند و زیباییش مدفون شود، اما خانم مورگان معتقد است که بهترین لباس ها را باید برای همسر پوشید و بعد برای مهمانی ها.
 
او می گوید همین که مرد احساس کند که همسرش برای او لباس های زیبا می پوشد، آرایش می کند، از طلا و جواهر استفاده می کند، حتی ابرو بر می دارد و موهایش را رنگ می کند، عاشق و شیفته همسرش می شود. چرا ما خانم ها فقط به خاطر مراسم عروسی آخر ماه و یا به دلیل آمدن عید نوروز رنگ موهایمان را تغییر می دهیم؟ چرا نباید به دلیل تولد همسرمان (نه به خاطر مجلس مهمانی) و فقط برای پسند او باشد؟
 
زیبایی که برای دیگران باشد، برای چشم و هم چشمی خانم های فامیل باشد، زیبایی که به چشم هر کس و ناکسی بیاید، اما به چشم همسرتان نیاید، به چه دردی می خورد؟
 
حتی در روایات از معصومین علیهم السلام داریم که از نشانه های زن عاقل این است که خود را برای شوهرش می آراید و از نشانه های زنان احمق این است که خود را برای دیگران می آرایند.
انتهای پیام/




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*