آخرين اخبار ايران وجهان
error.
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10377   7190
تاریخ انتشار: 1394/11/19 11:22
+عکس / ايران داغ
ملی پوش جودوی کشورمان که در کارواشی واقع در سعادت آباد مشغول به کار است، شب گذشته مورد ضرب شتم ماموران شهرداری منطقه 2 قرار گرفت.
 ماموران شهرداری منطقه 2 شب گذشته، ملی پوش جودوی ایران، امیر ملکی را که با اشتغال در یک کارواش امرار معاش می کرد، مورد ضرب و شتم قرار دادند تا جایی که این ملی پوش راهی بیمارستان شد.
 
 
ضرب و شتم ملی پوش جودو توسط ماموران شهرداری+عکس و فیلم
 
این درگیری در کارواشی در منطقه سعادت آباد اتفاق افتاد و در درگیری بین خدمه کارواش و نیرو های شهرداری بود.
 
 امیر ملکی پور، ملی پوش جودو نیز به شدت آسیب دید. البته شنیده می شود که زمین این کارواش متعلق به  مسجد کناری بوده و به همین دلیل هم ماموران شهرداری قصد بیرون کردن کارکنان از زمین موقوفی را داشته اند.
 
امیر رموزی، سرپرست تیم ملی جودو ایران که به هراه ملکی پور به بیمارستان رفته بود، به خبرنگار ما در این باره گفت: تا ساعت 5 بامداد در بیمارستان بودیم، حال ملکی پور روبه بهبودی است ولی درد دارد، این درگیری در حالی رخ داد که خدمه کارواش خواب بودند و ماموران شهرداری به کارواش حمله ور شدند و در این درگیری امیر ملکی پور آسیب جدی دید و کارواش به یک مخروبه تبدیل شد.
 
وی گفت: این درگیری به حدی بود که شاید منجر به مرگ وی می شد و باید شهرداری در مورد اینگونه درگیری ها پاسخ گو باشد.
 
رموزی در صفحه اجتماعی خود نیزعکس هایی از امیر ملکی پور منتشر کرده است.
 
ضرب و شتم ملی پوش جودو توسط ماموران شهرداری+عکس و فیلم
 
روز گذشته  تصاویری از این درگیری منتشر کرد که البته به گفته مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران این فیلم برای قبل از درگیری و برای دو شب جلوتر بوده که مأموران شهرداری منطقه 2 به محل کارواش مراجعه کرده و در واقع درگیر ابتدایی بین ماموران شهرداری و کارکنان کارواش رخ داده است.




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*