آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10345   9256
تاریخ انتشار: 1394/11/15 08:31
از زندگی شخصی ولادیمیر پوتین چه می‌دانید؟
وب‌سایت «یورپ‌نیوزویک» با انتشار گزارشی به بررسی اطلاعات منتشره درمورد خانواده رئیس‌جمهور روسیه پرداخت.

 پوتین در سال 2000 و پس از بوریس یلتسین -- نخستین رئیس جمهور منتخب روسیه به شیوهٔ دموکراتیک – به این سمت برگزیده شد و از آن زمان مورد توجه عموم قرار گرفته؛ اما زندگی شخصی وی همواره در هاله‌ای از ابهام بوده و اطلاعات دقیقی از خانواده وی منتشر نشده است.


آنچه می‌دانیم این است که پوتین از همسر اول خود جدا شده و از وی صاحب دو فرزند دختر است؛ اما هیچ‌وقت تصویر این دو منتشر نشده و حتی رسانه‌های روسیه نام دقیق دختران رئیس‌جمهور را نمی‌دانند یا منتشر نمی‌کنند.

مجله روسی «نیوتایمز» دوشنبه با انتشار مدارکی ادعا کرد دختر بزرگ پوتین را شناسایی کرده است.  این مدارک نشان می‌داد زنی که با نام «ماریا ولادیمیروانا فسن نی ورُنسوا» شناخته می‌شود، درواقع همان «ماریا ولادیمیروانا پوتین» است.

این مجله ادعا می‌کند  ماریا -دختر پوتین- در  یکی از بهترین دانشگاه‌های دولتی این کشور تحصیل کرده و همکلاسی‌هایش از هویت وی آگاه نبوده‌اند. درواقع تنها زمانی که دختر پوتین با مطبوعات روسیه حرف زد سال 2000 بود و تنها تصویری که از وی بر وب‌سایت رسمی پدرش موجود است مربوط به 20 سالگی وی است. ماریا در حال حاضر باید 30 ساله باشد. مردم روسیه برای شناختن پوتین و فرزندانش به حدی کنجکاو هستند که انتشار تصویر هر کدام از آنها برای ملت روس اتفاقی عظیم به حساب می‌آید.

پوتین در کنفرانس مطبوعاتی سالانه خود در ماه دسامبر اعلام کرد دخترانش سه زبان را به راحتی صحبت می‌کنند و در مسکو زندگی می‌کنند. گفته می‌شود دختر کوچکتر وی با نام "کاترین" نیز در دانشگاه دولتی روسیه تحصیل می‌کند.

برخی مطبوعات روسی نیز ادعا کردند همسر سابق پوتین که در سال 2013 پس از سه دهه زندگی مشترک از وی جدا شد بار دیگر ازدواج کرده؛ اما صحت این خبر تأیید نشد.  

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*