آخرين اخبار ايران وجهان
error.
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10334   8840
تاریخ انتشار: 1394/11/11 21:46
خبرگزاري ايران داغ

مرگ دردناک مرد مرغ فروش با چاقوی مغازه اش

ساعت ۲۱ شامگاه بهمن ماه، قاضی ایلخانی، بازپرس دادسرای جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان از قتل مرد مرغ‌فروشی در مغازه‌اش با خبر شد.

لحظاتی بعد از اعلام این خبر، بازپرس به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل به تحقیق پرداخت. تیم جنایی در نخستین گام با جسد مرد ۳۰ ساله‌ای به نام حمید داخل مغازه‌اش روبه‌رو شد که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که حمید ۱۵ دقیقه قبل از سوی مرد ۲۰ ساله‌ای آشنا که توزیع کننده مرغ است در درگیری به قتل رسیده است. تحقیقات پلیسی نشان داد قاتل از قبل با مقتول اختلاف مالی داشته که امروز پس از قتل مرد مرغ فروش از محل گریخته است.

شاگرد مغازه مرغ فروشی که شاهد این حادثه بود، گفت: دقایقی قبل قاتل که شغلش توزیع گوشت مرغ در مغازه‌های مرغ فروشی است به مغازه ما آمد. او ابتدا با صاحب مغازه در حال حرف زدن بود که پس از لحظاتی عصبانی شد و با حمید درگیر شد.

وقتی درگیری آنها بالا گرفت، قاتل ناگهان چاقوی مغازه را برداشت و ضربه‌ای به حمید زد و به سرعت از محل گریخت. حمید غرق در خون داخل مغازه افتاد و من هم بلافاصله موضوع را به مأموران پلیس و اورژانس اطلاع دادم، اما وقتی عوامل اورژانس رسیدند، صاحبکارم فوت کرده بود.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد مقتول به دستور قاضی ایلخانی برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی فرستاده شد. کارآگاهان در تلاشند تا قاتل فراری را دستگیر کنند.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*