آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10313   4653
تاریخ انتشار: 1394/11/08 21:41
ايران داغ
بازیکن تیم ملی راگبی و بازیکن و مربی هندبال در مسیر بازگشت دچار سانحه تصادف شد و از ناحیه نخاع آسیب شدیدی دید.
سارا عبدالملکی بازیکن تیم ملی راگبی، بازیکن و مربی هندبال و دانشجوی رشته تربیت بدنی است که در راه بازگشت از کرمانشاه به تهران دچار سانحه تصادف شد. خودروی او واژگون و عبدالملکی به شدت دچار آسیب دیدگی شد و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
 
پدر سارا عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در این باره گفت: سارا در تیم ملی راگبی بازی و این ورزش را حرفه‌ای دنبال می‌کرد. او از یک سال پیش نیز در تیم ستارگان هندبال و در کهگلویه و بویراحمد نیز بازی می‌کرد. در این یک سال اوضاع مالی ما خوب نبود و هر چه از او خواستیم که خودش را درگیر نکند به خاطر هزینه مالی دانشگاه و مسائل دیگر مجبور بود در تیم‌های دیگر هم بازی کند.
وی در خصوص حمایت فدراسیون راگبی از این ملی‌پوش گفت: از فدراسیون راگبی تیم پزشکی فرستادند و ما پرونده پزشکی را به آنها تحویل دادیم تا از فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیری کنند اما هنوز پاسخی به ما نداده‌اند. تاجایی که توانستیم هزینه‌های بیمارستان را تامین کردیم و به دنبال حمایت هیچ بخش خاصی نبودیم و چون صدمه زیادی به او وارد شده بود فقط  به فکر نجات دخترمان بودیم. هر بیمارستان دولتی که تماس گرفتیم تختِ خالی نداشت و تنها بیمارستان آسیا جا داشت و ما وی را در این بیمارستان  بستری کردیم.
 
عبدالملکی افزود: در حال حاضر شرایط جسمی سارا خوب است اما از نظر نخاعی مهره چهارم و پنجم کمرش آسیب دیده و  یکی از مهرهای کمرش نیز داخل نخاع رفته و تحت عمل قرار گرفته است. دکتر تنها 10 درصد امید داده که وی بتواند دوباره روی  پای خود بایستند.
 
وی تأکید کرد: آنچه سارا در خاطر دارد این است که برای مسابقات تدارکاتی تیم باشگاهی و استعدادیابی هندبال به کرمانشاه سفر کرده بود اما به دلیل امتحانش مجبور بود سریع به تهران برگردد و در مسیر دچار این حادثه شد.

انتهای پیام





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*