آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10277   7064
تاریخ انتشار: 1394/11/03 15:00
تیراندازی در ماهشهر به خاطر اختلافات شخصی علت (ايران داغ)

علت تیراندازی  در ماهشهر اختلافات شخصی و خانوادگی بوده است.

 فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در بررسی‌های اولیه کشته شدن جوان ماهشهری به دلیل تیراندازی در ماهشهر مشخص شد که علت تیراندازی اختلافات قبلی خانواده مقتول با افرادی مشخص بوده است و پیش از این نیز یک بار به این خانه تیراندازی شده بود.

جلیل زبیدی افزود: استفاده از سلاح‌ گرم و اقدام به تیراندازی در مراسم عروسی و عزا از نظر قانون جرم تلقی می‌شود و پلیس با ناامن‌کنندگان امنیت جامعه قاطعانه برخورد می‌کند.

 
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر ادامه داد:همچنین، طی سال های اخیر تیراندازی در مراسم عروسی و عزا در بین جمعیت فراوان از سوی قانون گریزان صورت می گیرد که این موضوع ها به حوادث ناگوار و ایجاد نا امنی در جامعه منجر می شود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر افزود:استفاده از سلاح گرم و اقدام به تیراندازی در مراسم عروسی و فاتحه از نظر قانون جرم تلقی می شود و پلیس با نا امن کنندگان امنیت جامعه قاطع برخورد می کند.
 
در همین خصوص رئیس پلیس آبادان فرد شرور دستگیر شده را به همراه اسلحه کلاشنیکف دستگیر کرده بود که درچند مراسم عزاوعروسی چندنفررازخمی کرده بود.
 
زبیدی در پایان با دعوت از شهروندان به همکاری در راستای برقراری نظم و امنیت، اضافه کرد: از شهروندان فهیم انتظار می‌رود بدون آگاهی کامل و تایید نهایی پلیس در مورد اتفاقات و حوادث امنیتی، احساسی اظهار نظر نکنند چرا که این موضوع باعث احساس ناامنی در جامعه می‌شود.
صداوسيما/باشگاه خبرنگاران


انتهای پیام





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*