آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10249   9042
تاریخ انتشار: 1394/10/30 15:38
عمل جراحی سنگین که 2٫5 ساعت به‌طور انجامید
عضو هیئت‌ علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از خارج کردن یک توده ۱۰ کیلویی از شکم یک زن گرمساری در بیمارستان کوثر سمنان خبر داد.

 دکتر ستاره سلطانی پزشک معالج این بیمار گفت: این بیمار 60 ساله پس از مراجعه به بیمارستانی در گرمسار از طریق دکتر فرهاد ملک فوق تخصص ریه و عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان به بیمارستان کوثر معرفی می‌شود.

 

خارج شدن توده ۱۰ کیلویی از شکم زن 60 ساله
 
پزشک معالج این بیمار گرمساری از انجام آزمایش‌های اولیه خبر داد و تصریح کرد: بعد از بررسی آزمایش‌ها و بررسی خوش‌خیمی و بدخیمی توده، بیمار در 28 دی‌ماه تحت یک عمل جراحی سنگین که 2٫5 ساعت به‌طور انجامید، قرار گرفت.
 
عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی سمنان ادامه داد: پس از عمل جراحی یک توده خیلی بزرگ و نادر به وزن 10 کیلوگرم که فضای شکم و لگن بیمار را پرکرده و احشاء شکم بیمار را به فضای بالا رانده بود، خارج گردید.
 
دکتر سلطانی با اظهار رضایت از این عمل جراحی، تصریح کرد: حال عمومی بیمار هم‌اکنون خوب بوده و در بخش آی سی یو مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان تحت مراقبت‌های لازم است.
 
این جراح سمنانی، ضمن تقدیر از تیم درمانی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، از بیماران خواست: در چنین مواقعی به‌محض احساس درد و در اولین فرصت به پزشک متخصص مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*