آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10229   7482
تاریخ انتشار: 1394/10/29 08:30
راننده‌ای که ناخواسته درگیر هولناک‌ترین واقعه زندگی‌اش شد
کیمبلی کرِگ خودرویش را به کارواش «لیوینگ استون» آورد و با صحنه‌ای مهیب روی زمین آنجا مواجه شد: تکه‌های از صورت انسان.

سرباز بازنشسته‌ی اهل مونتانا که سال 2013 به یک کارواش رفته بود، اکنون به خاطر هزینه‌های پزشکی و آسیب روانی شدیدی که در پی حادثه‌ای در کارواش به وی وارد شد، به دنبال ادعای خسارت مالی است.

طبق گفته‌های «کورت هوس نیوز سرویس»، کیمبلی کرِگ روز سی‌ام سپتامبر 2013 خودرویش را به کارواش «لیوینگ استون» آورد و با صحنه‌ای مهیب روی زمین آنجا مواجه شد: تکه‌های از صورت انسان.

این صورت متعلق به اِلجی بِدفوردِ 81 ساله بود؛ مردی از اهالی آلاسکا که برای دیدن فرزندان و نوه‌هایش به سمت تگزاس می‌رفت و درراه خود قربانی یک حادثه رانندگی شده بود. خوب داستان کمی پیچیده است: کیمبلی مدعی است پس از آنکه دیوید ولکِ 45 ساله با الجی تصادف کرد، جسد وی را در آزادراه رها و پا به فرار گذاشت؛ اما آقای ولک مسئولِ صحنه‌ی مشمئزکننده‌ای که کیمبلی با آن مواجه شد، نبود.



گفته می‌شود مقصر اصلی رایان یانگِ 31 ساله است که پس از برخورد اولیه‌ی ولک با بدفورد و رها کردن جسد وی روی خیابان از روی آن رد می‌شود و تکه بزرگی از صورت مقتول را که به خودرو چسبیده به کارواش می‌آورد.
 
شکایت‌های کرگ برای دریافت خسارت ناشی از صدمات شدید روحی، تحمیل فشار روانی و از دست دادن درآمدش همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش «کورت هوس نیوز» در سال 2014 اتهام علیه یانگ رد شد و در مقابل ولک اکتبر همان سال به خاطر «درگیری آگاهانه در قتل مرحوم» مجرم شناخته و در سال ژانویه 2015 به 6 سال حبس تعویقی محکوم شد.

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*