آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10225   7017
تاریخ انتشار: 1394/10/28 08:52
آرایشگرِ موتوری!/ کوتاه کردن مو از بالای آتش فشان تا اعماق دریا

 آرایشگری می‌تواند شغلی تکراری و خسته‌کننده باشد اما یک آرایشگرِ جهانگردِ روسی روشِ بی‌نظیر را برای هیجان بخشیدن به کارش پیداکرده است. دِنیس یوشین که خود را «آرایشگرِ موتوری» می‌نامد سوار بر موتورسیکلت  سراسر دنیا را می‌پیماید و آرایشگری‌های دیوانه‌واری انجام می‌دهد!

ماجرا از سال پیش و زمانی آغاز شد که یوشین اعلام کرد قصد دارد همسر و دخترِ 5 ساله‌اش را در شهر محلِ زندگی‌اش، کراسنویارسک، به مدت شش سال تنها بگذارد و دور دنیا بگردد. برنامه‌ی وی پایه‌ریزی سفری بود که هزینه آن با آرایشگری مردم در مسیر حرکت به دست می‌آمد که البته تا به امروز هم به‌خوبی جواب داده است.

یوشین سوار بر موتورسیکلتی مجهز به وسایل شارژ کردنِ تجهیزات آرایشگری، در مرزهای بین‌المللی مشخصی سفر می‌کند. این وسایل برای وی بسیار اهمیت دارند زیرا دنیس باید به ازای دریافت سوخت، غذا و تجربه‌های ترسناک خدمات آرایشگری بسیاری ارائه دهد.

این آرایشگر به روش‌های غیرمعمول در کشورهایی مثل مغولستان، چین، کره جنوبی و فیلیپین و در عجیب‌ترین مکان‌های موجود در این کشورها موی مشتریان را کوتاه کرده است؛ مثل بالای آتش‌فشانی روشن و یا حتی در حال چتربازی در ارتفاع 1000 فوتی از سطح زمین.

آسمان آخرین گزینه ایست که انسان می‌خواهد آنجا موهایش را کوتاه کند اما یکی از مشتریان روسیِ یوشین به نام الکساندر ارلو می‌خواست آن را تجربه کند. خوب یوشین هم به او جواب رد نداد و در اِزای یک چتر سواری رایگان در آسمان ویتنام موهای این مشتری را کوتاه کرد.

آرایشگری در آسمان! + تصاویر

آرایشگری در آسمان! + تصاویر

آرایشگری در آسمان! + تصاویر

آرایشگری در آسمان! + تصاویر

آرایشگری در آسمان! + تصاویر

آرایشگری در آسمان! + تصاویر

انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*