آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10211   9812
تاریخ انتشار: 1394/10/27 10:01
با ضربه صاحب‌خانه 2 سال به کما رفت + تصاویر

دزدی که  ساعت 3 نیمه شب یه خانه‌ای حمله کرد با صاحب خانه مواجه شد.

این دزد 39 ساله پس از ورود غیر مجاز به منزل خانواده‌ای که به اسم ‌آن‌ها اشاره‌ای نشده‌است، با صاحب‌خانه وحشت‌زده مواجه شد. صاحب‌خانه برای دفاع از خود، با وسیله‌ای به این دزد نگون‌بخت حمله کرد و سپس با پلیس تماس گرفت.

دزدی که با ضربه صاحب‌خانه 2 سال به کما رفت.

هنگامی که ماموران پلیس برای دستگیری دنبی کالینز 39 ساله به محل رسیدند، او را بیهوش یافتند و مجبور شدند او را به جای زندان به بیمارستان منتقل کنند. این فرد اکنون به مدت 2 سال است که در کما به سرمی‌برد.

به گزارش دیلی‌میل، قاضی دادگاه بر قانون دفاع از خود تاکید زیادی کرده تا شک و تردید را از موضوع مقابله با سارقان برطرف سازد. اما خانواده سارق به کما رفته،در مقابل این قانون مخالفت کرده و قصد دارند درخواست رسیدگی دوباره به پرونده را بدهند.

دزدی که با ضربه صاحب‌خانه 2 سال به کما رفت.

طبق قانون، شخص اجازه دارد برای دفاع از خود، هرکاری انجام دهد حتی کارهایی که ممکن است به سارق و کسی که به حریم خصوصی او تجاوزکرده، آسیب جدی برساند. اما آقای کالینز پدر سارق، برای مخالفت با این قانون و با استناد به ماده 2 قصد دارد با این قانون، که فرد آسیب دیده می‌تواند با استفاده از هر عملی برای نجات خود، جان فرد دیگر را شدیدا به خطر بی‌اندازد، مخالفت جدی کند. چرا که این کار خلاف حقوق بشر است.

اما این قاضی با کمک یک قاضی دیگر توانستند اتهامات را از صاحب خانه دور نگه‌دارند در حالی که خانواده سارق با این موضوع به شدت اعتراض دارند.  

انتهای پيام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*