آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10197   11558
تاریخ انتشار: 1394/10/25 15:45
زور گيري زنان كرد برای جهاد نکاح
یک مقام کرد عراقی گفت تروریستهای داعش، 13 نفر از زنان کرد را به زور برای جهاد نکاح به موصل برده اند.

 سعید مموزینی مسئول شاخه 14 حزب دمکرات کردستان عراق با اعلام این مطلب گفت: گروه تروریستی و تکفیری داعش هر روز جنایت دیگری رقم می زند و در تازه ترین جنایتش 13 زن کرد را به زور برای جهاد نکاح به موصل برده است.



وی در خصوص هویت این 13 زن توضیح بیشتری نداد و همزمان به سایر جنایات این گروه تروریستی اشاره و اعلام کرد: این گروه هفت جوان موصلی را به جرم استفاده از اینترنت در موصل اعدام کرده است که دو تن از آنها کرد هستند.

سعید مموزینی در ادامه افزود: داعش همچنین پنج تن را به وسیله بستن به خودرو و کشیدن بر روی سنگ فرش خیابان های موصل اعدام کرده است.

به گفته این مقام کرد این پنج تن به جاسوسی علیه داعش متهم شده بودند. مسئول بخش رسانه ای شاخه 14 حزب دمکرات کردستان عراق گفت: برغم این جنایات این گروه از وضعیت مناسبی در موصل برخوردار نیست و اختلافات داخلی هم به اوج رسیده است، به نحوی که اخیرا دو تن از نیروهای چچنی این گروه بدلیل عدم اجازه بازگشت به کشورشان خودکشی کرده اند.

سعید مموزینی همچنین گفت: هر روز اجساد بیشتری از کشته شدگان داعش به موصل برمی گردد که در آخرین مورد اجساد 15 تروریست داعشی به موصل بازگردانده شده است.





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*