آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10184   10341
تاریخ انتشار: 1394/10/24 16:59
+ عكس
در سال 2015 روابط بین چهره ها و ستاره های دنیا سوژه بسیاری از رسانه های دنیا بود و بسیاری از زوج های مشهور دنیا تیتر اخبار بسیاری از مطبوعات و وبسایت های خبری را تشکیل می دادند.
 
در سال 2015 روابط بین چهره ها و ستاره های دنیا سوژه بسیاری از رسانه های دنیا بود و بسیاری از زوج های مشهور دنیا تیتر اخبار بسیاری از مطبوعات و وبسایت های خبری را تشکیل می دادند. جولی کازین از مجله هارپرز بازار مقاله کوتاهی در مورد جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015 گردآوری نموده که در زیر ترجمه آن را می خوانید.

کیم کارداشیان وست و کانیه وست

درست همان زمانی که فکر می کردیم سال 2014 سال "کیمیه" بود، کیم کارداشیان در ماه مه با اعلام خبر بارداری مجددش دنیای اینترنت را زیر و رو کرد. بعد از چندین و چند حضور پر سر و صدا روی فرش قرمزهای مختلف و استایل های متفاوت و گاهی جالب در لباس پوشیدن، کیم کارداشیان و شوهرش کانیه وست، در روز 5 دسامبر 2015 صاحب پسری شدند که نامش را سِینت وست گذاشتند.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


دوشس کمبریج و پرنس ویلیام

در روز دوم ماه مه 2015، دوک و دوشس کمبریج، صاحب فرزند دختری به نام پرنسس شارلوت، شدند و هیاهوی جهانی و موجی از تصاویر از این نوزاد در اینترنت به راه انداختند. با وجود راه افتادن شایعاتی در مورد اینکه کیت و خواهرش پیپا در حال راه انداختن خط تولید خوراکی های ارگانیک خودشان هستند، به نظر می رسد سال 2016 پر از سورپرایز از سوی خانواده سلطنتی باشد.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


برد پیت و آنجلینا جولی-پیت

با آنکه برد و آنجلینا مشهور هستند به اینکه زندگی خصوصی شان را کاملاً خصوصی نگه می دارند، ولی این زوج برای تور مطبوعاتی فیلم "کنار دریا" (By the Sea)، یعنی اولین فیلم شان با هم پس از فیلم "آقا و خانم اسمیت" در سال 2005، با صراحت صحبت کردند و در مورد فیلمبرداری صحنه های صمیمی، زندگی خانوادگی و سلامت جولی حرف هایی زدند و مصاحبه ای انجام دادند که باعث شد اهداف روابط بین زوج ها کاملاً از نو تعریف شود.
 
جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


تیلور سوئیفت و کلوین هریس

در پایان سال 2014، وقتی سوئیفت در مصاحبه با مجله رولینگ استون اظهار داشت که "من اصلاً با جنس مخالف بیرون نمیرم" سر و صدای زیادی به پا کرد. درست در سال بعد یعنی سال 2015، دیدیم که سوئیفت با کسی جز کلوین هریس نمی توانست خوشبخت تر از این باشد. بعد از هفته ها شایعه، این دو در مراسم جوایز موسیقی بیلبورد با نشان دادن صحنه ای صمیمی، وجود رابطه بینشان را تأیید کردند و حتی در طول تابستان سر از حساب های کاربری اینستاگرام همدیگر در آوردند. تیلور و کلوین تولد تیلور را در منزل جیمی آیوواین، مدیر اجرایی اپل، در مالیبو جشن گرفتند.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


کریسی تیگن و جان لجند

سال 2015 برای این زوج محبوب شبکه های اجتماعی، با انتشار وسیع "چهره گریان" تیگن هنگام اعلام برنده شدن لجند در مراسم گلدن گلوب برای "بهترین ترانه اصلی" در کل اینترنت همراه بود. در ماه سپتامبر شبکه ABC سفارش شروع سریالی کمدی بر اساس زندگی این زوج را داد که تولید اجرایی آن بر عهده خودشان است. در ماه اکتبر، تیگن و لجند اعلام کردند که قرار است فرزنددار شوند.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


بلیک شلتون و گوئن استفانی

پس از گذراندن سالی که برای هر یک از دو طرف متارکه به همراه داشت، استفانی و شلتون سر صحنه برنامه The Voiceعشق را یافتند و حالا این زوج خوشبخت تر از همیشه به نظر می رسند.
 
جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


سوفیا ورگارا و جو مانگانیلو

یکی از جذاب ترین زوج های روی کره زمین (به زعم بعضی رسانه ها) در ماه نوامبر طی مراسمی سه روزه و پر ریخت و پاش در پالم بیچ با یکدیگر پیمان زناشویی بستند و خوشبختانه ورگارا تمام لحظه های مراسم عروسی اش را در اینستاگرام ثبت نمود که وبسایت های خبری را با این کارش بسیار راضی کرد.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


دیوید و ویکتوریا بکهام

دیوید و ویکتوریا و خاندانشان با فرزندانی که بطور ماورای طبیعی فتوژنیک هستند در سال 2015 بر اینستاگرام حکومت کردند و برای همیشه اهداف تصاویر دسته جمعی را تعریف نمودند.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


امل و جورج کلونی

پس از مراسم پر ستاره ازدواجشان در سال گذشته، آقا و خانم کلونی به زندگی روزمره و عادی خود برگشتند که برای یک ستاره فیلم های سینمایی محبوب و همسر وکیل حقوق بشرش که شهرت بین المللی دارد، امری کاملاً طبیعی و عادی است! با این وجود، دوربین های عکاسان و پاپاراتزی ها لحظه ای از حرکت نایستاد و لحظه های متفاوتی از این زوج و حضورهای تک و توک آنها روی فرش قرمز ثبت نمود که البته بسیاری از این لحظات به لطف استایل فوق العاده امل، کاملاً به یاد ماندنی بودند.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


بِنجی مَدِن و کمرون دیاز

دیاز و مدن بطور کاملاً غیرمنتظره و ناگهانی مراسم عروسی شان را در ماه ژانویه در منزل دیاز در بورلی هیلز برگزار کردند و با این کارشان طرفدارانشان را در حیرت و بهت باقی گذاشتند. این زوج بعد از ازدواج پنهانی شان همچنان بی سر و صدا به زندگی شان ادامه می دهند و سوژه دست پاپاراتزی ها نمی دهند.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


بردلی کوپر و آیرینا شِیک

بردلی کوپر پس از جدایی از سوکی واترهاوس در ماه مارس، عاشق مدل جذاب روس و نامزد سابق کریستیانو رونالدو، یعنی آیرینا شیک شد.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


جاستین ثیرو و جنیفر انیستون

جنیفر و جاستین در ماه آگوست طی مراسم سورپرایزی در منزل شان در بِل ایر ازدواج کردند. انیستون در مورد جزئیات مراسم عروسی شان کاملاً ساکت مانده و فقط به این حد اکتفا نموده که: "ما این شانس زیبا رو داشتیم که شادترین لحظه زندگی مون کاملاً خصوصی بود و من می خوام اینجا خودخواه باشم و اونو خصوصی نگه دارم!" ولی ثیرو در مورد ماه عسل شان در بورا بورا چندان ساکت نماند و خاطره وحشتناک تجربه ای نزدیک به مرگ را در مصاحبه ای تعریف کرد.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


جو جوناس و جی جی حدید

با آنکه این دو در ماه نوامبر از هم جدا شدند، ولی در پنج ماهی که با هم بودند سر و صدای زیادی به پا کردند. علاوه بر این که عکس های این دو تقریباً در حساب های کاربری همدیگر در اینستاگرام پر شده بود، جوناس در فرش قرمز ضیافت Global Lyme Alliance از جی جی حمایت کرد و حتی جی جی یک موزیک ویدیو را برای گروه موسیقی جوناس کارگردانی نمود.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


میلا کونیس و اشتون کوچر

کونیس و کوچر در سال 2014 صاحب یک فرزند دختر شدند و در ماه جولای در مراسمی کاملاً خصوصی و پنهانی ازدواج کردند. حتی وبسایتی به نام "کمپ کوکو" توسط طرفدارانشان برایشان ساخته شده است.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


جانی دپ و اَمبِر هِرد

این زوج در ماه فوریه در جزیره خصوصی جانی دپ با هم ازدواج کردند و از آن پس در فرش قرمز های فیلم های مختلف یکدیگر را تنها نگذاشته و با هم ظاهر شدند و از هم حمایت کردند. گذشته از اینکه استایل لباس پوشیدن این زوج همیشه موردعلاقه وبسایت های مختلف بوده، در ماه نوامبر امبر هرد در مورد مادرخواندگی دو فرزند دپ به مجله ماری کلیر گفت: "باعث افتخارمه و این بزرگترین و غافلگیر کننده ترین هدیه ایه که تو تمام عمرم گرفتم."

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


سوفی هانتر و بندیکت کامبربچ

کامبربچ و هانتر پس از اعلام نامزدی شان در ماه نوامبر، اصلاً از سرعتشان کم نکردند و روز ولنتاین سال 2015 با هم ازدواج کردند و این درست قبل از حضور یافتن در مراسم اسکار بود، یعنی زمانی که کامبربچ بخاطر بازی در فیلم "بازی تقلید" نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد شد. این دو در ماه ژوئن صاحب پسری شدند که نامش را کریستوفر کارلتون گذاشتند.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


ریانا و لئوناردو دی کاپریو

ریانا و دی کاپریو در اوایل سال 2015 با حضور دو نفره در چندین و چند پارتی، توجه کامل همه را به خود جلب کرده بودند. شایعات در مورد رابطه بین این دو زمانی پایان یافت که دی کاپریو در ماه اکتبر با مدلی به نام کِلی رورباخ دوست شد.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015


کایلی جنر و تایگا

پر هیاهو ترین زوج شبکه های اجتماعی کایلی و تایگا بودند که بر اسنپ چت حکومت می کنند و حتی در دو موزیک ویدیو با هم ظاهر شدند. علیرغم شایعات مربوط به جدایی این دو، به نظر می رسد که رابطه آنها از قبل هم محکمتر شده باشد.

جذاب ترین زوج های مشهور دنیا در سال 2015
 




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*