آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10181   10522
تاریخ انتشار: 1394/10/24 16:26
زورگیری خشن از اعضای یک خانواده

   جوان ۲۰ ساله‌ای به نام مرتضی که به شیشه معتاد است  با دور هم جمع کردن سه تن از دوستانش نقشه زورگیری‌های خشن را طراحی کرد.

مرتضی و همدستانش ساعت ۳:۵۰ بامداد  با شناسایی خانه‌ای دراطراف مشهد، که دیوارهای آن کوتاه بود و به محلی تاریک ختم می‌شد برای سرقت وارد عمل شدند.
دزدان خشن به این خانه حمله‌ور شده و درحالی که شمشیر به دست داشتند با بستن دست و پای اعضای خانواده، النگوهای طلای زن جوان و طلاهای دختر کوچک خانواده را به همراه کارت‌های عابربانک و گوشی تلفن همراه صاحبخانه به سرقت بردند و متواری شدند.
فرمانده پلیس خراسان رضوی گفت: در پی گزارش زورگیری خشن از اعضای یک خانواده به مرکز ۱۱۰ با توجه به اهمیت موضوع تحقیقات گسترده پلیسی آغاز شد و فرماندهی پلیس مشهد مأموریت یافت برای پیگیری این پرونده به صورت ویژه وارد عمل شود.سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: مأموران کلانتری ۳۲ مشهد در عملیات شبانه خود به سرنخ‌هایی دست یافتند که باعث شناسایی سرکرده این باند مخوف زورگیری شد.
وی گفت: پلیس، مرد ۲۰ ساله را در اقدامی غافلگیرانه داخل خانه‌اش دستگیر کرد. فرمانده پلیس خراسان رضوی با اشاره به این که تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند مخوف ادامه دارد، گفت: پلیس خراسان رضوی با کسانی که بخواهند عامل ناامنی شوند و نیت‌های پلیدی برای ارتکاب سرقت در سر می‌پرورانند برخورد قاطعانه‌ای خواهد کرد و این متهمان در چنگ قانون گرفتار خواهند شد.


/انتهای پیام/





ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*