آخرين اخبار ايران وجهان
يادداشت سردبير
گزيده هاي اخبار خارجي
ترجمه اين سايت به زبانهاي جهان

تبلیغات


10175   9669
تاریخ انتشار: 1394/10/24 14:59
معاون خبر رسانه ملي در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما افزود: شاهد ارتقاء کمي و کيفي خبر رسانه ملي و رشد روز افزون مخاطبان بخشهاي خبري هستيم. خبرگزاري صداوسيما
معاون خبر رسانه ملي خبر داد:
تغيير در بخش‌هاي خبري، به زودي+ فیلممعاون خبر رسانه ملي در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما افزود: همراه با فضاي خبري نويني که در جامعه بوجود آمده ، شاهد ارتقاء کمي و کيفي خبر رسانه ملي و رشد روز افزون مخاطبان بخشهاي خبري هستيم.
 
وي درباه پيشرفتهايي که درحوزه خبر و اطلاع رساني صدا و سيما به وجود آمده است، گفت: ارتقاء جايگاه منابع خبري وابسته به سازمان صدا و سيما ، افزايش کيفي بخشهاي خبري شبکه هاي مختلف بويژه در شبکه خبر موجب شده که ما شاهد ارتقاء شبيه به جهش در مخاطبان خبر نيز باشيم به نحوي که اکنون در مقايسه با 8 سال گذشته  بيشترين مخاطبان خبري را داريم.
 
بر اساس آخرين نظرسنجي مرکز پژوهش و سنجش افکار صدا و سيما که آذر امسال در سطح تهران انجام شد، مخاطبان بخش‌هاي خبري صدا وسيما 82 درصد گزارش شده است.
 
معاون خبر رسانه ملي  با اشاره به انتظارات مخاطبان بخشهاي خبري گفت : رشد فضاي اطلاع رساني ، خبر رسانه ملي و مخاطبان خبري اقتضا مي کند که ما هم تغييراتي را به لحاظ کمي و کيفي در بخشهاي خبري ايجاد کنيم که بخشي از آن  شروع شده است و اين تغييرات در اخبار 21 نمود بيشتري خواهد داشت.
 
وي اظهار اميدواري کرد در آينده نزديک بتوانيم تغييرات مورد نظر را اعمال کنيم و سعي ما بر اين است که هم در شکل اطلاع رساني ، دکور و عناصر مختلفي که  در يک خبر تلويزيوني لازم است  و هم از لحاظ کيفي ومحتوايي ، بتوانيم اين تغييرات را ايجاد کنيم.




ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*